SHOPPING CART

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αγαπητοί μας πελάτες, σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 14ημερολογιακών ημερών από την μέρα παραλαβής του προϊόντος, είτε μέσω email στη διεύθυνση επικοινωνίας μας ή με απευθείας κλήση σας στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών 210 901 3213 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30-17:30). 

Προϋποθέσεις επιστροφής - αλλαγής:

  1. το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
  2. η επιστροφή/αλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
  3. να συνοδεύεται από την αρχική απόδειξη αγοράς-λιανικής πώλησης.
  4. να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, με την αρχική συσκευασία του και χωρίς φθορές.

Δεν θα γίνονται δεκτά επιστρεφόμενα εμπορεύματα που δεν πληρούν τις παραπάνω βασικές προϋποθέσεις.


Μεταφορικά

Για την πρώτη αλλαγή ΔΕΝ επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών (ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας), εφόσον χρησιμοποιήσετε μία από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε: την Γενική Ταχυδρομική και την Courier Center.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες πέραν των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών, αναλαμβάνετε το κόστος επιστροφής.

Εάν τυχόν θελήσετε να αντικαταστήσετε είδος για δεύτερη φορά, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Στην περίπτωση της επιστροφής των προϊόντων το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.

 

Διαδικασία επιστροφών - αλλαγών:

  • Μας ενημερώνετε για το αίτημα σας για επιστροφή ή αλλαγή είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω της διεύθυνσης email εντός 14ημερολογιακών ημερών.
  • Συμπληρώνετε τη φόρμα που συνοδεύει την απόδειξη λιανικής πώλησης.
  • Στη συνέχεια, η επιστροφή του εμπορεύματος στην εταιρεία θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υποβολής της φόρμας.
  • Θα χρειαστούν 1-4 εργάσιμες ημέρες από τη μέρα που θα αποστείλετε το προϊόν για να το παραλάβουμε και1-2 ημέρες για να περάσει από ποιοτικό έλεγχο.
  • Μετά την ολοκλήρωση του ποιοτικού ελέγχου θα ειδοποιηθείτε μέσω email ή τηλεφωνικώς.

Αλλαγή

Εάν υπάρχει χρηματική διαφορά των εμπορευμάτων που επιστράφηκαν σε σχέση με την αξία των εμπορευμάτων που αποστέλλονται εκ νέου, τότε αυτή θα καταβάλλεται ως εξής:

Εάν η αξία των εμπορευμάτων που αποστέλλονται εκ νέου είναι μεγαλύτερη από την αξία των εμπορευμάτων που επιστράφηκαν, τότε ο καταναλωτής θα καταβάλει την αξία της διαφοράς μέσω δωρεάν αντικαταβολής στο courier που θα του παραδώσει τα εμπορεύματα της επαναποστολής.

Εάν η αξία των εμπορευμάτων που αποστέλλονται εκ νέου είναι μικρότερη από την αξία των εμπορευμάτων που επιστράφηκαν, τότε ο καταναλωτής θα λάβει την αξία της διαφοράς με κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης (εκτός ελαττωματικών)

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης - μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος στην εταιρεία μας, θα χρειαστούμε το αργότερο 15 εργάσιμες ημέρες για την επιστροφή των χρημάτων.


Κατασκευαστικό ελάττωμα

Τα brands που φιλοξενεί το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φημίζονται για την άριστη ποιότητα τους. Ωστόσο, αν το προϊόν που λάβατε έχει κάποιο ελάττωμα, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

 

  • Να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είτε τηλεφωνικώς (210 901 3213), είτε ηλεκτρονικά (info@timewalk.gr) και να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα σας αποσταλεί στο email σας, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης.
  • Να τοποθετήσετε την φόρμα επιστροφής μαζί με το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία και να ενημερώσετε το τμήμα εξυπηρέτησης.
  • Μετά την ολοκλήρωση του ποιοτικού ελέγχου θα σας αποσταλεί email από το τμήμα εξυπηρέτησης.

 

Η επιστροφή του προϊόντος λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα, εφόσον χρησιμοποιήσετε μία από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε: την Γενική Ταχυδρομική και τη CourierCenter.

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή και παράδοση σε courier θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2109013213 αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας.

Scroll To TopScroll To Top
close